Hlášení technických poruch


DOMÁCNOSTI – 8:00 až 20:00 hod.
KLIENTI POD SLA – kdykoliv v režimu 24/7

Máte nahlášený požadavek a chcete zkontrolovat jeho stav nebo doplnit informace?
Pošlete e-mail na noc@netdatacomm.cz.

Pokud jste v často kladených dotazech nenašli odpověď – volejte +420 516 116 216 nebo +420 777 786 818 (pouze pro hovory, SMS nebudou doručeny).

Pro rychlejší a efektivnější komunikaci s týmem dohledového centra si připravte své číslo smlouvy nebo jiný jednoznačný identifikátor služby.

Pro rychlou správu svých služeb, náhled do faktur a nastavení TV se neváhejte přihlásit do Klientské zóny https://portal.ndcx.cz/.

Často kladené dotazy

Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy související s poskytovanými službami.

Nevíte-li, jakou IP adresu máte přidělenou, použijte přiložený odkaz.

Neváhejte zkontaktovat naši technickou podporu na těchto kontaktech:

Změřte si svoji reálnou rychlost na Vašem internetovém připojení.

Před samotnou instalací je zdarma provedena obhlídka přípojného místa a v případě nutnosti i měření síly signálu.

Ano, je to doporučovaný postup, který je finančně výhodnější. Nabízíme celé portfolio služeb vč. dodávky zařízení otestovaných provozem na naší síti.

Jistě, žádost o danou změnu stačí poslat na e-mail obchod@netdatacomm.cz.

Máte-li nastavenou fakturaci měsíčně, obdržíte zpětně vyúčtování za uplynulé období zpravidla poslední den v měsíci nebo první den následujícího měsíce. U fakturace čtvrtletně obdržíte vyúčtování zpravidla první den započatého období.

Neváhejte navštívit Klientskou zónu https://portal.ndcx.cz/.

Přímo zde https://portal.ndcx.cz/.

Vyplňte následující výpovědní formulář a pošlete ho na e-mail obchod@netdatacomm.cz.

 

Návody

PŘIPRAVUJEME! …