Na technické podpoře rádi pomůžeme
Máte již nahlášený požadavek a chcete:
- zkontrolovat jeho stav
- doplnit informace
Pošlete e-mail na noc@netdatacomm.cz.
- HLÁŠENÍ TECHNICKÝCH PORUCH
DOMÁCNOSTI – 8:00 až 20:00 hod.
KLIENTI POD SLA – 24/7
V často kladených dotazech jste nenašli odpověď – volejte +420 516 116 216 nebo +420 777 786 818 (pouze pro hovory, SMS nebudou doručeny).
Pro rychlejší a efektivnější komunikaci s týmem dohledového centra si připravte své číslo smlouvy nebo jiný jednoznačný identifikátor služby.
Praktické odkazy
| Název | Kompetence | Odkaz |
| KLIENTSKÁ ZÓNA | Zákaznický portál (správa služeb, faktury, nastavení TV) | https://portal.ndcx.cz/ |
Často kladené dotazy
Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy související s poskytovanými službami.
Nevíte-li, jakou IP adresu máte přidělenou, použijte přiložený odkaz.
Změřte si svoji reálnou rychlost na Vašem internetovém připojení.
Před samotnou instalací je zdarma provedena obhlídka přípojného místa a v případě nutnosti i měření síly signálu.
Ano, je to doporučovaný postup, který je finančně výhodnější. Nabízíme celé portfolio služeb vč. dodávky zařízení otestovaných provozem na naší síti.