Hlášení technických poruch
DOMÁCNOSTI – 8:00 až 20:00 hod.
KLIENTI POD SLA – kdykoliv v režimu 24/7
Máte nahlášený požadavek a chcete zkontrolovat jeho stav nebo doplnit informace?
Pošlete e-mail na noc@netdatacomm.cz.
Pokud jste v často kladených dotazech nenašli odpověď – volejte +420 516 116 216 nebo +420 777 786 818 (pouze pro hovory, SMS nebudou doručeny).
Pro rychlejší a efektivnější komunikaci s týmem dohledového centra si připravte své číslo smlouvy nebo jiný jednoznačný identifikátor služby.
Pro rychlou správu svých služeb, náhled do faktur a nastavení TV se neváhejte přihlásit do Klientské zóny https://portal.ndcx.cz/.
Často kladené dotazy
Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy související s poskytovanými službami.
Nevíte-li, jakou IP adresu máte přidělenou, použijte přiložený odkaz.
Neváhejte zkontaktovat naši technickou podporu na těchto kontaktech:
- +420 777 786 818
- noc@netdatacomm.cz
Změřte si svoji reálnou rychlost na Vašem internetovém připojení.
Před samotnou instalací je zdarma provedena obhlídka přípojného místa a v případě nutnosti i měření síly signálu.
Ano, je to doporučovaný postup, který je finančně výhodnější. Nabízíme celé portfolio služeb vč. dodávky zařízení otestovaných provozem na naší síti.
Jistě, žádost o danou změnu stačí poslat na e-mail obchod@netdatacomm.cz.
Máte-li nastavenou fakturaci měsíčně, obdržíte zpětně vyúčtování za uplynulé období zpravidla poslední den v měsíci nebo první den následujícího měsíce. U fakturace čtvrtletně obdržíte vyúčtování zpravidla první den započatého období.
Neváhejte navštívit Klientskou zónu https://portal.ndcx.cz/.
Přímo zde https://portal.ndcx.cz/.
Vyplňte následující výpovědní formulář a pošlete ho na e-mail obchod@netdatacomm.cz.
Návody
PŘIPRAVUJEME! …