Aktuálně hledáme

Co Tě na pozici čeká

  • péče o stávající i nové zákazníky z řad domácností
  • úzká spolupráce s technickým týmem na přípravě nabídek
  • odměny podle výkonu

Jaké znalosti a zkušenosti potřebujeme

  • energický přístup, obchodního ducha a reprezentativní vystupování
  • chuť mluvit se zákazníky, naslouchat jim a rozumět jejich potřebám
  • výborné prezentační, vyjadřovací a argumentační dovednosti v českém jazyce
  • pozitivní vztah k telekomunikacím a moderním technologiím
  • CJ na perfektní úrovni, AJ na komunikativní úrovni
  • ŘP sk. B (aktivní řidič)

Výhodou

  • praxe na obdobné pozici

Co nabízíme v našem high-tech sídle

  • stabilní zázemí s více než 30 letou tradicí a osobním přístupem (nejsme žádný korporát)
  • moderní pracoviště v klidné části Brna s parkováním, dostupné i MHD
  • flexibilní pracovní dobu
  • lístky na kulturu i Kometu
  • neomezený přísun kávy a ovoce
  • sladký/slaný výběr dobrot z baru
  • stravenkový paušál
  • na relax a zotavení 25 dnů dovolené
  • mzdové ohodnocení, po kterém neutečeš ke konkurenci
  • podporu v profesním i osobním růstu
  • notebook a mobilní telefon

Kontakt

kariera@netdatacomm.cz

Co bude Vaším úkolem

  • příprava, implementace a vyhodnocování kompletní marketingové strategie pro obě značky (Faster CZ & NetDataComm)
  • sestavování a správa rostoucího marketingového rozpočtu
  • vedení, motivace a rozvoj stávajícího marketingového týmu (1 osoba/Faster CZ, 1 osoba/NetDataComm)
  • aktivní podpora a spolupráce s obchodním oddělením na oslovování definovaných person a marketing nových technických produktů
  • budování a rozvoj značky Faster CZ (image silné, stabilní a kvalitní B2B firmy) a značky NetDataComm (vstup do retailu)
  • řízení marketingového mixu – od on-line kampaní, přes eventy, až po PR a komunikaci s médii
  • řízení spolupráce s agenturami a dodavateli

Co od Vás očekáváme

  • prokazatelné úspěchy v řízení marketingu v B2B (ideálně technologickém) segmentu
  • zkušenost s vedením týmu a správou rozpočtu
  • strategické myšlení a schopnost dotahovat věci do konce
  • zkušenost s B2C/retail marketingem je výhodou (pro značku NetDataComm)
  • chuť pracovat systematicky a budovat něco dlouhodobého
  • diskrétnost a loajalitu vůči zaměstnavateli i klientům

Co nabízíme

  • IT prostředky, mobilní telefon
  • dovolená 5 týdnů
  • stravenkový paušál
  • káva, čaj, ovoce na pracovišti
  • firemní akce
  • vstupenky do brněnských spolupracujících divadel
  • sladký/slaný výběr dobrot z nabídky Faster baru
  • vzdělávací kurzy, školení
  • stabilní HPP a vizi spolupráce na 10+ let
  • flexibilní pracovní doba, možnost práce i home office
  • odpovídající mzdové ohodnocení (80 000 – 120 000 Kč)
  • adekvátní rozpočet s potenciálem růstu a důvěra vedení
  • klíčová role ve firmě s možností přímo ovlivnit její směřování
  • podpora v profesním i osobním růstu

Kontakt

kariera@netdatacomm.cz

Proč k nám?

Renomovaný poskytovatel

Nabízíme Ti zázemí stabilní brněnské firmy s 20 letými zkušenostmi v oboru.
Prostory firmy byly postaveny na klíč tak, aby se Ti tu příjemně pracovalo a zázemí ocenil i zákazník.

Individuální přístup

Skvělá parta lidí, pro kterou je nejdůležitější osobní přístup ke klientům i sobě samým.
S námi můžeš mluvit o čemkoliv, vždy se snažíme najít řešení pro obě strany.

Moderní technologie

Milujeme inovace a novinky v IT oboru, ani umělá inteligence pro nás není tabu. Máme přístup k nejnovějším technologiím a vybavení, což nám umožňuje být vždy krok před konkurencí.

Sázíme na poctivost

Kvalita služeb i odvedené práce nám roky sklízí ovoce. Umíme ocenit, „přispěješ-li svojí troškou do mlýna“ v odborné či lidské sféře při tmelení i růstu našeho týmu.

Prostor pro seberealizaci

Nechceme, abys usnul na vavřínech a rádi podpoříme jakoukouliv vzdělávací aktivitu, která posune Tebe i firmu. Vždy se snažíme nabídnout ty nejvhodnější podmínky pro spokojené pracovní dny.

Na co se můžeš těšit?

kultura a sport
káva z pražírny
ovoce pro zdraví
sladký/slaný bar
stravenkový paušál
technika na přání
dovolená navíc
homeoffice dohodou
podpora vzdělání

Jak vybíráme?

  1. Na základě zaslaného životopisu, průvodních slov, odkazu na pracovní portfolio nebo LinkedIn profil. Máme rádi prokazatelnost, učenlivost, originalitu a osobní přístup. Nejčastěji však při výběru dáme na osobní doporučení.
  2. Příběhy každého z vás nás zajímají a pečlivě posuzujeme v úzkém týmu oboustrannou vhodnost obsazení na danou pozici. Chceme, aby Tvá cesta byla dlouhá a spokojená.
  3. Snažíme se reagovat pružně, ozveme se nejpozději do 5 pracovních dnů. V případě, že nás Tvoje prezentace zaujala méně než u ostatních, i tak od nás obdržíš reakci, byť může být zamítavá.
  4. Většinou následují maximálně dvě setkání, kde se potkáš se svými kolegy a vzájemně si ladíme očekávání u pozice a předpoklady.
  5. Pokud to společně ladí a plácli jsme si, můžeme rovnou plánovat uvítací párty. Od prvního kontaktu nejpozději do třech týdnů k nám obvykle nastoupí nový člen týmu. Vcelku faster, co říkáš?